Švietimo problemos analizės
-
Kiek teisingas Lietuvos bendrasis ugdymas, palyginti su kitomis Europos šalimis? (2021 m. Nr. 4)
-
Svarbūs žingsniai didinant mokytojo profesijos prestižą (2021, Nr. 3)
-
Mokykla COVID-19 pandemijos sąlygomis: pamokos, sprendimai, perspektyvos (2021, Nr. 2)
-
Švietimo įstaigų vadovai: iššūkiai ir pokyčiai (2021, Nr. 1)
-
Ikimokyklinio ugdymo plėtros galimybės Lietuvos savivaldybėse. Savivaldybių administracijų švietimo padalinių darbuotojų apklausos rezultatai. (Santrauka) Albinas Kalvaitis (2021)
-
Ikimokyklinio ugdymo plėtros galimybės Lietuvos savivaldybėse. Savivaldybių administracijų švietimo padalinių darbuotojų apklausos rezultatai. Albinas Kalvaitis (2021)
-
Finansinio raštingumo ugdymas Lietuvoje (2020, Nr. 12)
-
Pradinio ugdymo pamokų kokybė (2020, Nr. 10)
-
Nuotolinis mokymas ar mokymo organizavimas nuotoliniu būdu? (2020, Nr. 8)
-
SŠPA Migrantų integravimas bendrojo ugdymo mokyklose 2020 Nr 7 lapkritis 2020-11-30
-
Ugdymo turinio kūrimas mokyklos lygmeniu: galimybės ir iššūkiai. Ramutė Bruzgelevičienė (2020)
-
Lietuvos tautinių mažumų švietimo būklės analizė
-
Ar Lietuvos penkiolikmečiai mėgsta mokytis gamtos mokslų?
-
Kuo domisi Lietuvos penkiolikmečiai gamtos mokslų srityje?
-
Kiek Lietuvos penkiolikmečiai pasitiki asmeniniais gebėjimais atlikti gamtos mokslų užduotis?
-
Ugdymo turinio kaita: kas lemia sėkmę?(2017 Nr. 3)
-
Gera mokykla - vizija ir realybė (2017 Nr. 2)
-
Švietimo, sveikatos, socialinių ir kultūros paslaugų visos dienos mokykloje prieinamumas ir poreikis Lietuvoje
-
Meninio ugdymo pamokos kokybė pagrindiniame ugdyme – kokia ji šiandien? (2017 Nr. 3)
-
Pradinio ugdymo programų sandara: ko Europoje mokosi pradinių klasių mokiniai? (2017 Nr. 1)
-
Ugdymosi įvairovės link: produktyvusis mokymasis Lietuvos švietimo sistemoje (2016 Nr. 10)
-
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pasiekimų vertinimas kas, kodėl, kaip, kada? (2016 Nr. 11)
-
Ar ugdymo planai padeda siekti geresnės ugdymo(si) kokybės. Atsakymas - klasėje! (2016 Nr. 12)
-
Kodėl ir kaip keičiame mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos vertinimo sistemą bendrajame ugdyme (2016 Nr. 4)
-
Progimnazijų ir pagrindinių mokyklų paskirtis ir vieta bendrojo ugdymo sistemoje (2016 02)
-
Mokėjimo mokytis kompetencija: kaip sekasi mokiniams ir mokytojams (2016 01)
-
Mokymosi pagalba bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams: padėtis ir problemos (2015 12)
-
Pradinio ugdymo organizavimo ypatumai: kiek tai turi įtakos mokinių pasiekimams? (2015 11)
-
Mokinių sveikata: kaip ją išsaugoti? (2015 11)
-
Kaip mokykloje socialiai teisingai paskirstyti dėmesį berniukams ir mergaitėms? (2015 11)
-
Prevencinės programos, jų vieta mokyklos gyvenime (2015 11)
-
Kitas žvilgsnis į ugdymo procesą. Ką apie pamoką galvoja mokytojai, mokiniai, tėvai ir išorės vertintojai? (2014 12)
-
Ką apie Lietuvos mokinių gebėjimus skaityti sako PISA 2012 tyrimas (2014 11)
-
Lietuvos penkiolikmečių gamtamokslinis raštingumas pagal PISA tyrimų duomenis. Kaip jį pagerinti? (2014 11)
-
Matematinis raštingumas PISA tyrimų pagrindu (2014 11)
-
Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? PISA tyrimo įžvalgos ir Europos šalių patirtis? (2014 10)
-
Medijų ir informacinis raštingumas Lietuvoje: laikas keisti požiūrį? (2014 10)
-
Patyčių problema mokykloje ir prevencija (2014 09)
-
Kokios IKT integravimo į švietimą kryptys sumanumo link žengiančioje visuomenėje? (2014 05)
-
Nuo ugdymo profiliavimo iki šiuolaikinio individualizavimo (2013 12)
-
Lietuvos mokinių matematinis mąstymas (pagal TIMSS tyrimus) (2013 12)
-
Anksti paliekantys mokyklą: situacija Lietuvoje (2013 10)
-
Technologinis ugdymas: situacija, galimybės, perspektyvos (2013 10)
-
Pilietinio ugdymo įgyvendinimo politika: tikslai, priemonės, rezultatai (2013 05)
-
Ar moka mūsų penkiolikmečiai skaityti? Žvilgsnis į EBPO PISA 2009 tyrimo rezultatus (2013 05)
-
Lietuvių kalbos pamoka pagrindinėje mokykloje (aštunta klasė) (2012 09)
-
Istorijos pamoka: Mokyti ar mokytis? (2012 10)
-
Bendrojo ugdymo dalykų vadovėliai: turinio kokybė ir naudojimas pamokoje (2012 06)
-
Pilietinis ugdymas Lietuvoje: Ką atskleidžia tarptautinio tyrimo rezultatai?" (2012 05)
-
Meninio ugdymo pamoka: ką reikėtų keisti (2012 04)
-
Bendrojo ugdymo dalykų vadovėliai: vertinimas, leidyba ir pasirinkimo galimybės(2011 12)
-
Vertinimo problematika pagrindinio ugdymo pakopoje: už ką rašomas pažymys?(2011 06)
-
Gamtamokslinis ugdymas pagrindinio ugdymo pakopoje: pasiekimai ir požiūris(2011 01)
-
Informacinės technologijos XXI amžiaus mokykloje (2010 09)
-
Matematikos ir gamtos mokslų pasiekimai: Lietuvos mokinių gebėjimai pasauliniame kontekste (2010 08)
-
Kam ir kiek naudingas mokinių grupavimas pagal gebėjimus? (2010 06)
-
Didelės ar mažos klasės? (2009 12)
-
Pilietiškumas pagrindiniame ugdyme: ar pilietiški mūsų mokiniai ir mokytojai?(2009 11)
-
Psichologinės, specialiosios pedagoginės ir specialiosios pagalbos bendrojo lavinimo mokyklų mokiniams lygis (2009 09)
-
Ar moka mūsų ketvirtokai skaityti? (2008 10)
-
Penkiolikmečių raštingumas: Lietuva pasaulyje (2008 10)
-
Kompiuteriai mokyklose: kiek ir kaip naudojami? (2008 05)
-
Aukštesniųjų klasių mokinių sveikata: pokyčiai per penkerius metus (2007 06)
-
Ankstyvasis užsienio kalbų mokymas – būtinybė ar mada? (2006 11)
-
Vidutinis mokinių skaičius Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose ir klasėse. Galimybės ir pavojai jį mažinti (2006 08)
-
Visuotinis mokinių pasiekimų vertinimas: lūkesčiai, nauda ir pavojai (2006 08)
-
Antroji pamaina Lietuvos mokyklose (2005 08)
-
Ar gretutinės klasės yra problema (2005 08)