- Kaip įgalinti savivaldybes įgyvendinti sisteminius švietimo pokyčius? (2021 m. Nr. 5)
- Mokytojų karjeros galimybės (2020, Nr. 9)
- Ilgalaikio švietimo strateginio planavimo rezultatai: Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos įgyvendinimas per XVII Vyriausybės programą
- SŠPA Migrantų integravimas bendrojo ugdymo mokyklose 2020 Nr 7 lapkritis 2020-11-30
- Šalių švietimo politikos apžvalgos. Švietimas Lietuvoje (EBPO, 2017)
- TALIS 2018, II dalis
- Lietuvos tautinių mažumų švietimo būklės analizė 2019
- Leidinys „Lietuva. Švietimo būklės apžvalga 2018. Gera mokykla“
- Bendrojo ugdymo tobulinimas. Ką gali savivaldybė? (2018 Nr. 1)
- Valstybinė švietimo strategija. IV tikslas. Mokymasis visą gyvenimą (2017 Nr. 14)
- Valstybinė švietimo strategija. III tikslas. Įtrauktis (2017 Nr. 13)
- Valstybinė švietimo strategija. II tikslas. Kokybės kultūra (2017 Nr. 12)
- Valstybinė švietimo strategija. I tikslas. Mokytojo asmenybė (2017 Nr. 11)
- Valstybinė švietimo 2013–2022 metų strategijos pusiaukelė (2013–2017 metai) (2017 Nr. 10)
- Ko negali viena, gali kelios mokyklos (2017 Nr. 8)
- Ar Lietuvos mokyklos (ne) savarankiškos? (2017 Nr. 7)
- Mokyklos erdvės palankioms ugdymo(si) sąlygoms (2017 Nr. 6)
- Švietimo priežiūra Lietuvoje. Ką dar stiprinti ir tobulinti (2016 Nr.13)
- Mokyklos tarptautiškumo stiprinimas, įgyvendinant mokytojų kvalifikacijos tobulinimo užsienyje projektus (2016 Nr. 8)
- Kaip kvalifikacijos tobulinimas užsienyje stiprina mokytojų lyderystę? (2016 05)
- Mokytojų skaičius: perteklius ar trūkumas? (2016 03)
- Ugdymosi įvairovės link: produktyvusis mokymasis Lietuvos švietimo sistemoje
- Bendrojo ugdymo mokyklų mokinių vežiojimo mokykliniais autobusais būklė ir mokyklinių autobusų naudojimas bendrojo ugdymo mokyklose
- Tėvystės gebėjimų ugdymo veiksmingumo didinimo perspektyvos (2016 06)
- Vaiko brandumas mokyklai – kas tai? (2015 12)
- Socializacijos centrai: užsienio šalių patirtis (2015 11)
- Ar konkurencija lemia švietimo kokybę? (2015 01)
- Nepriklausomos valstybės švietimo kūrimo pamokos: 1988-2012 (2013 12)
- Tautinių mažumų švietimas Lietuvoje (2013 12)
- Mokėjimo mokytis kompetencija: sampratos ir ugdymas (2013 12)
- Švietimo kokybė (2013 11)
- Lietuvos švietimas Europos švietimo siekių kontekste (2013 11)
- Lituanistinio ugdymo - ugdymo Lietuvai - svarba, problemos ir galimybės (2013 08)
- Jaunimo psichinė sveikata ir savižudybės (2013 04)
- Ko siekiame kurdami nacionalinę kvalifikacijų sandarą? (2012 12)
- Valstybinė švietimo strategija 2013–2022 m.: tikslai, problemos, tobulinimo kryptys (2012 10)
- Savitos mokyklos: netradicinės, alternatyvios ar tiesiog kitokios? (2012 09)
- Tėvų į(si)traukimas į mokinių ugdymą (2012 06)
- Mokymo(si) aplinkos 21 amžiuje (2012 06)
- Kas yra gera mokykla? (2012 05)
- Švietimo decentralizacija ir savivaldybių funkcijos (2011 12)
- Kokie ugdymo skirtumai kaimo ir miesto mokyklose? (2011 11)
- Tautinių mažumų švietimo politika: kur einama? (2011 09)
- Kaip vertinamas mokyklų veiklos kokybės išorinis vertinimas? (2011 07)
- Lietuvos gyventojai ir mokiniai: statistinis portretas (2011 05)
- Socialinis dialogas švietime: kas? ką? kaip? (2010 07)
- Ar reikia bijoti nevalstybinio ugdymo? (2010 04)
- Patyčios Lietuvos mokyklose: problemos ir jų sprendimo būdai (2009 12)
- Švietimo priežiūra: kontroliuoti negalima pasitikėti (2009 12)
- Socialinis emocinis ugdymas. Kas tai? Kuo gali mums padėti? (2009 12)
- Ar Lietuvoje užtikrinamos lygios privalomojo švietimo galimybės berniukams ir mergaitėms? (2009 11)
- Kūrybiškumo (ne) ugdymas mokykloje (2009 08)
- Universalūs daugiafunkciai centrai Lietuvoje (2009 06)
- Valstybinės švietimo strategijos įgyvendinimas Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose (2008 10)
- Ar jaunoji karta demokratiška? (2008 07)
- Kas padaryta įgyvendinant Valstybinę švietimo strategiją? (2007 09)